Hogyan válasszon matracot?

Életkor

Csecsemő-, gyermek- és felnőttkorban a testnek eltérő szükségletei vannak. Mindig az életkor alapján válasszon matracot!

Testsúly, magasság, testfelépítés

A testsúly és a test formája meghatározza a matracválasztást, ezért mindig nézze meg, hogy a matracot milyen testsúlyhoz ajánlják.

Alvási szokások

Háton, hason vagy oldalt fekve alszik? A kényelmetlenséget okozó magasnyomású pontok elkerülése érdekében keressen alvási szokásaihoz igazodó matracot!

Egészségügyi állapot

Visszatérő izületi- vagy gerincbántalmak esetén ne kísérletezzen, ne az internetről tájékozódjon, helyette kérjen tanácsot az üzletben, vagy keresse fel orvosát!

Alapanyagok

Kerülje az allergéneket, huzatválasztáskor pedig keressen megfelelő alvásklímát biztosító megoldást. Kérdezzen bátran az alapanyagokról!

Sarok Üzletház - a név kötelez

Ár-érték arányban mi vagyunk a legjobbak!

Tippek az egészségesebb alváshoz

  • A gerincoszlopot határozottan, de rugalmasan alátámasztó matracon aludjon
  • Az izületek védelmében a megfelelő vér- és nyirokáramlás érdekében kerülje a túlságosan kemény fekhelyet
  • Éjszakai pihenését tökéletesítse megfelelő alvásklímát biztosító matrachuzattal
  • Eltérő testsúly és alvási szokások esetén a franciaágyba inkább két egyszemélyes matracot válasszon
  • Száműzze az allergéneket fekhelyéből és annak környezetéből
  • Gyakori forgolódás, éjszakai zsibbadás esetén cserélje le a fekhelyét, vagy helyezzen rá fedőmatracot
  • 10-12 évnél idősebb matracot ne használjon
  • Az egészeséges alváshoz nem csak tökéletes matrac, de tökéletes párna is kell
  • A hálószobában lévő elektromos eszközöket és a WIFI-routert éjszakára kapcsolja ki
  • Mobiltelefonját ne tartsa az éjjeliszekrényen, éjszakára kapcsolja ki vagy a válassza a repülő üzemmódot (WIFI kapcsolat nélkül)